ריפרש עוברת לידיים חדשות
אחרי למעלה מעשור של פעילות, החלטתי למכור את פעילות ריפרש ולצאת לדרך חדשה
האח הגדול החדש - ניהול משברי אינטרנט
החרדה הגדולה של מותגים גדולים בעידן המדיה החברתית היא פריצת משבר צרכנים ואובדן שליטה. איך מתכוננים לאפשרות הזו ואיך הופכים משבר להזדמנות. הרצאה שלי באוניברסיטת תל אביב.
נייד הוא השחור החדש - טרנדים במובייל
המכשיר הסלולרי מעורב בחיי היום יום שלנו באופן עמוק מאי פעם. הנה הרצאה שהעברתי באוני' ת"א על הסלולרי בעידן החדש
הגביע הקדוש: קמפיין גאוני ועוד בונוס מהמונדיאל
איך קמפיין של מותג בירה ברזילאי רתם לצידו את אלוהים, ומה לעזאזל יגרום לאמריקאים להבין מה זה נבדל?
היפה והחיה – גיוס בפייסבוק
מגייסים, אם אתם לא מאמינים באגדות, עד סוף הפוסט וההרצאה הנלווית אליו יכול מאוד להיות שהמצב ישתנה.
מצעד הזמר העברי
טוויטר, אינסטגרם או פייסבוק: איפה ואיך עושים את זה בתעשיית המוסיקה הישראלית. מור הדר בסקירה על נוכחותם של האמנים המובילים במדיה חברתית.
על המסלול: מותגי האופנה החברתיים ביותר
יש להם חוש אופנה אבל האם יש להם חוש דיגיטל? משטרת האופנה של Refresh מכתירה את חמשת מותגי האופנה החברתיים ביותר