דפי מותג בלינקדאין: אפשרויות חדשות למחפשי עבודה?

לינקדאין, הרשת שהתקבעה כאחת הזירות הלוהטות למחפשי עבודה ולמגייסים, השיקה עמודי מותג חדשים שמטרתם להגדיל את האינגייג'מנט בין מגייסים ברשת, ובמילים אחרות – בין "ציידי ראשים" לבין מחפשי עבודה.

עבור משתמשי לינקדאין שמחפשים עבודה, המשמעות היא גישה קלה יותר למידע על החברות הרלוונטיות להם, ואילו החברות יכולות ליהנות מדרכים יעילות ועוצמתיות יותר ליצור קשר עם קהל היעד שלהן בלינקדאין. עמודי החברות החדשים הם בעלי נראות התורמת לחוויית משתמש גבוהה יותר, והם פחות מוצפים במידע ותכנים. בדומה לפייסבוק, גם בעמודי החברות תהיה תמונת קאבר רחבה בראש העמוד, ועדכונים וסטטוסים של החברות (כולל הצעות עבודה) יוצגו בצורה בולטת ונראית יותר לעין.

השינויים נערכו גם "מאחורי הקלעים" ומעתה האלגוריתם של לינקדאין יותאם למחפשי עבודה ויבטיח שעדכונים של חברות אודות משרות חדשות, יטורגטו ויותאמו למחפשי עבודה אשר ביקרו בעמוד החברה. השדרוג הזה צפוי לסייע למשתמשים שמחפשים עבודה להיחשף לפוסטים רלוונטיים.

אילו חידושים טומן העיצוב החדש עבור משתמשים?

- העיצוב החדש מאפשר למצוא מידע על החברה בדרכים קלות יותר, בין אם מדובר במשרות, מוצרים או שירותים, ובין אם מדובר בכל מידע אחר אודות החברה.

- עדכוני החברה בעמוד יאפשרו מעתה למשתמשים להגיב בצורה קלה ונוחה יותר, לעשות לייק ולחלוק עדכוני סטטוסים של החברות בלינקדאין.

- דפי חברות יהיו זמינים גם באפליקציית לינקדאין במכשירי אייפון (להורדה), אנדרואיד (להורדה) ואייפד (להורדה), כך שניתן להישאר מחוברים לעדכונים בדפי מותג מכל מקום.

בשורה התחתונה: למשתמשים יהיה קל יותר למצוא, לעקוב וליצור קשר עם חברות בהן יש להם עניין.

אילו חידושים טומן העיצוב החדש עבור חברות?

- אומרים שתמונה אחת שווה אלף לייקים, ולכן מעתה לינקדאין מאפשרת לחברות להוסיף תמונה שמייצגת אותן ואת המותג שלהן בצורה הטובה ביותר ובכך להטמיע את זהותן ברשת.

- הפיד בכל עמודי החברות הופך להיות רלוונטי יותר למשתמשים, כיוון שמעתה חברות יכולות לפרסם עדכונים בצורת סטטוס, כולל משרות, בעמוד שלהם בלינקדאין.

- אפשרויות הניווט בעמוד שונו, בכל הנוגע לאופן שבו חברות יכולות להבליט ולהדגיש את מוצרי החברה, השירותים שניתנים והצעות עבודה למשתמשים המבקרים בעמוד שלהן.

- למספר חברות נבחרות בלינקדאין, דוגמת אמריקן אקספרס, יוניליבר ואקספדיה, הרשת יצרה עמודי משרות מתקדמים.

השורה התחתונה: לדברי לינקדאין, קונספט זה של עמודים יביא למיתוג מעסיק מוצלח מאוד ויאפשר לחברות לייצר קשר טוב עם עובדיהן, כמו גם יסייע למחפשי עבודה לחפש בקלות יותר וליהנות מחוויית משתמש טובה.

העמוד המחודש של HP בלינקדאין

עמוד הקריירה החדש שהושק ליוניליבר בלינקדאין

כל השינויים הנ"ל מתווספים לפיצ'רים אחרים שהושקו בחודשים האחרונים בלינקדאין, דוגמת כפתור Follow Company, (אם תרצו, ה"לייק" של עמודי פייסבוק), המאפשר לגולשים לעקוב אחר עדכוני החברה, זאת בנוסף למערכת הנוטיפקציות החדשה (גם היא פייסבוק סטייל), שמאפשרת למשתמשים לקבל עדכונים מהרשת.

השקת דפי החברות החדשים מהווה חלק מהמאמצים של לינקדאין לקבע עצמה כפלטפורמת שיווק רלוונטית ואפקטיבית עבור מותגים. סביר להניח שלינקדאין מכינה את עצמה להתמודדות מול מפלצת הפייסבוק, אשר על פי כל השמועות הולכת גם היא להפוך לפלטפורמה עם אפשרויות לגיוס עובדים וחיפוש משרות. כמו בכל תחום, גם במדיה חברתית, התחרות היא בריאה, ובפרט בענף חשוב כגון חיפוש עבודה.

הטור פורסם גם בבלוג האינטרט "פידר".

הוסף תגובה באמצעות פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>