סטטוסים מקודמים, או כך "תשחדו" את פייסבוק

אז ישבתם וכתבתם פוסט מהמם, השקעתם בתמונה יפה, ועכשיו רק נותר להעלות את הפוסט לעמוד ולחכות שכל הקהל יראה אותו, יעשה לייק ו-Share. אז זהו, שגם אם כתבתם את הסטטוס המדהים ביותר מאז המצאת הלחם הפרוס, המציאות האכזרית היא שחלק גדול מאוהדי העמוד שלכם אפילו לא יראו אותו בפיד שלהם.

השורה התחתונה היא שהאלגוריתם של פייסבוק (האחד שהיא לא מוכנה לגלות עד היום את מרכיביו) הוא זה שקובע אילו סטטוסים ייכנסו ולא ייכנסו לפיד של אוהדי העמוד שלכם, אבל מסתבר שבתקופה שאחרי הנפקת פייסבוק, גם פה הכל עניין של כסף.

הכירו את "סטאטוסים מקודמים", הדרך שלכם "לשחד" את האלגוריתם ולגרום לסטטוס שכתבתם להופיע בפיד של הרבה יותר אוהדים בעמוד ממה שהוא היה אמור להופיע במקור (בד"כ 20% מהאוהדים במקרה הטוב)

אם אתם אדמינים בעמוד, תוכלו לקדם את הפוסטים שכתבתם בשלושת הימים האחרונים ולגרום להגדלת החשיפה שלהם, פר התקציב שאתם מוכנים להשקיע בכך.

הוראות הפעלה

  1. הקלידו פוסט חדש בכלי השיתוף

2. לחצו על כפתור ה- Promote וקבעו את התקציב.

הערה חשובה: הסכום שתבחרו להשקיע הוא הסכום הכולל לכל אורך חיי הפוסט, ולא תקציב יומי כפי שנהוג במודעות פייסבוק קלאסיות.

3. לחצו על שמירה

4. לחצו על פרסום הפוסט

שימו לב, שאם בכל זאת החלטתם שאתם רוצים לבטל את קידום הפוסט לאחר שעלה, תוכלו לעצור את מימונו בכל רגע נתון עם כפתור ה-Stop Promotion.

מהם סוגי הפוסטים שניתן לקדם?

ניתן לקדם כל פוסט המופיע בתיבת השיתוף: סטטוס תוכן רגיל, תמונה, וידאו, וגם offers.

 חשוב מאוד: כאמור, ניתן לקדם רק פוסטים שהועלו בשלושת הימים האחרונים. פייסבוק הגבילה את מס' הימים כדי שהניוז פיד של משתמשים לא יוצף בתכנים לא רלוונטיים.

קידום סטטוסים ישנים:

ניתן גם לקדם פוסטים שכבר עלו ב-3 הימים האחרונים

 

פוסטים שחלפו שלושה ימים מאז מועד העלאתם, לא ניתנים לקידום בכסף

טירגוט פוסטים

בהתאם לכל התכנים הפרסומיים בתשלום בפייסבוק, גם את הפוסט הממומן ניתן לטרגט אל קהל מפולח לבחירת המפרסם אך עם מגבלות מסוימות. אם במודעת פייסבוק קלאסית אפשריות הפילוח נעות מתחומי עניין ועד העדפה מגדרית, מערכת הפילוח של הפוסט הממומן מאפשר לנו לטרגט אותו על פי מיקום גיאוגרפי ושפה בלבד. אם זה נשמע לא הוגן, חשוב לזכור שבכל זאת מדובר בסינון בתוך סינון, שהרי הקהל שנמצא בעמוד הגיע לשם מלכתחילה (ברוב המקרים) לאחר שלחץ על מודעת פייסבוק מפולחת היטב.

אחרי שסיימתי את התהליך, כיצד ייראה הפוסט הממומן בפיד האוהד?

למרות שמדובר בסוג של "מודעה" אשר שילמנו עליה כסף, פוסט ממומן יופיע בניוז פיד עצמו ולא בצד ימין, בשונה ממודעות ה-Sponsored Story אשר כתבתי עליהם בעבר.

זהו, עכשיו אתם יודעים איך "לשחד" את השומר, השאלה הנותרת היא רק אם תרצו לעשות זאת.

הוסף תגובה באמצעות פייסבוק

תגובה אחת על סטטוסים מקודמים, או כך "תשחדו" את פייסבוק

  1. avatar מאת שירי מאיר‏:

    כפי שציינתי שנים הייתי שכירה וככל שהתבגרתי כך התפקידים שהוצאו לי היו יותר ויותר סיציפיים, הרגשתי שאני דועכת, האינטרנט והרשתות החברתיות פתחו לפני עולם חדש שבאמצעותו אוכל לשנות כיוון ולעשות את מה שאני אוהבת.אין לפחד לעשות צעדים אמיצים עבור עצמנו הפחד רק משתק אותנו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>