אדם שוב, מייסד ומנכ"ל

אדם שוב, מייסד ומנכ"ל

מנכ"ל ומייסד Refresh. במהלך הקריירה המקצועית שימש אדם שוב בין השאר ככתב גלי צה"ל בכנסת, עורך ומגיש חדשות בתחנה הצבאית, עורך ומגיש של מספר תוכניות טלוויזיה דוקומנטריות בערוצי הכבלים, כתב בחדשות ערוץ 2, עורך במהדורה המרכזית של ערוץ 10 ועורך ומנהל בעיתון העסקים TheMarker.

תכנים נוספים אודות אדם שוב:

האתר של אדם שוב

מתוך: adamshuv.com

טורים של אדם שוב בגלובס

מתוך: גלובס

שליפות עם אדם שוב

מתוך: NRG

אדם שוב והיהדות

מתוך: Ynet

ראיון של אדם שוב ב-ICE

מתוך: ice.co.il

ראיון של אדם שוב ב-Redefine

מתוך: redefine.co.il

אדם שוב ברשתות החברתיות:

FollowMeOnINאדם שוב ב-LinkedInFollowMeInTwitterאדם שוב ב-TwitterFindMeInFacebookאדם שוב ב-FacebookFindMeInyoutubeאדם שוב ב-YoutubeFollowMeOnInstagramאדם שוב ב-Instagram

כל הטורים מאת אדם שוב:

זירת מכירות עולמית?
אנשי שיווק ומכירות נוטים לפקפק ביכולת של זירות מדיה חברתית לתרום תרומה ישירה לשורת המכירות והרווחים, אבל מחקר חדש מעריך כי עד שנת 2015 לא פחות מ-50% מהמכירות המקוונות יעברו דרך ערוצי מדיה חברתית
עשה ואל תעשה בקמפיין פוליטי במדיה החברתית
מנהיגים ופוליטיקאים נאלצים להתמודד עם טריטוריה זרה מסוג חדש: המדיה החברתית. קמפיינים שהולכים ונרקמים ברגעים אלה לקראת הבחירות הקרובות מביאים בחשבון את המדיה החברתית, ההולכת וצומחת על חשבון זו המסורתית
מה יוצא לי מפייסבוק? ROI במדיה חברתית
אדם שוב מנסה לענות על שאלת מליון הדולר, איך מודדים ROI במדיה חברתית? הוא גם מציע לכם לא לשאול מה יוצא לי מפייסבוק אלא מה המותג שלי רוצה שייצא מפייסבוק?
הטרנד הלוהט של עולם השיווק - Adaptive Marketing
טרנד חזק סוחף את עולם השיווק: adaptive marketing – שיווק מותאם אישית, הגורם למותג להיתפס כרענן ורלוונטי לאורך זמן ומנמיך את הסיכוי שהלקוח ירצה להחליף מותגים.
מחאת ההמונים, הזדמנות של תאגידים
קמפיין חברתי מוצלח חייב לגלם בתוכו כוונה אמיתית של גוף מסחרי לתת בחזרה לקהילה ולהטמיע את הכוונה הזו ב-DNA של הארגון.