Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister
globes_logo

שוב אדם שוב: Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של משרד הבריאות

ההליך המכרזי שהתעכב לאחר ערעור שהגישה אחת המתמודדות הסתיים עם זכייתה של Refresh. על פי הערכות התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים
ice

עולה לירושלים: סוכנות Refresh זכתה במכרז המדיה החברתית של הכנסת

בתום הליך מכרזי של הממשלה, זכתה הסוכנות בבעלותו של אדם שוב. על הפרק, בניית האסטרטגייה וטקטיקת הדיגיטל של הכנסת והקמת זירות שונות
ice

האם אפשר לעשות כסף מעמודי פייסבוק?

‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎אדם שוב, מנכ"ל Refresh בתכנית צינור לילה בערוץ 10

2210

המהלך של "הארץ": התאבדות או קפיצת נחשון אמיצה?

טור של אדם שוב, מנכ"ל ריפרש על החלטת קבוצת "הארץ" לגבות תשלום עבור תכנים בפלטפורמות הדיגיטליות שלה
FEEDER

קמפיינים פוליטיים בעידן הדיגיטלי

ראיון של מנכ"ל ריפרש בערוץ 2, על קמפיינים פוליטיים בעידן המדיה החברתית
222

זירת מכירות עולמית?

פייסבוק מייצרת כיום כ-26% מההפניות לאתרי הסחר בעולם

 
גלובס מעודכן לוגו

פוליטיקה באינטרנט: איך עושים את זה נכון?

עשרה כללי עשה ואל תעשה בקמפיין פוליטי במדיה חברתית
FEEDER

דפי מותג בלינקדאין: אפשרויות חדשות למחפשי עבודה?

לינקדאין, הרשת שהתקבעה כאחת הזירות הלוהטות למחפשי עבודה ולמגייסים, השיקה עמודי מותג חדשים
FEEDER

מהיר ועצבני: מבט על 3 קמפייני ה-Social החמים בעולם הרכב

איך מייצרים באז תדמיתי שמושך לקוחות לזירה שלכם - עידן אלדר, מנהל הקריאייטיב של 'ריפרש' מציג 3 דוגמאות לקמפיינים פורצי דרך בסושיאל
ice

לייק בקלפי: כך אובמה ורומני הופכים אוהדים למצביעים

ברק אובמה ומיט ורומני נאבקים ביניהם בזירת המדיה החברתית בניסיון למשוך מצביעים פוטנציאליים
FEEDER

המשבר מזויף – הנזק אמיתי, כך גרינפיס הזיקה ל-Shell

טרנד חדש במדיה החברתית? משבר מזוייף - נזק אמיתי
FEEDER

פרופיל under 40: אדם שוב

אתר אייס משיק השבוע פינה חדשה - פרופיל 'under 40'. אחת לשבוע יובאו בפניכם 10 שאלות אישיות שהוצגו לאנשים בולטים מהתחומים שיווק-מדיה- פרסום-יח"צ. והנה הראשון...
ice

הסתיים המכרז על תקציב ה-SOCIAL הגדול בישראל: לאומי נשאר עם ריפרש

המכרז על תקציב המדיה החברתית הגדול בישראל הסתיים לאחר כחודשיים של התמודדות. לגמר הגיעו 4 משרדים. התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקלים
ice

פרסום בפייסבוק בעידן הטיימליין

אם אתם בעלי עסק או כאלה שחייבים לבדוק מה השתנה בדקות האחרונות בכלים שפייסבוק מציעה לעסקים (למרות שבדקתם כבר לפני חמש דקות) – הפוסט הזה נכתב במיוחד בשבילכם.
FEEDER

טיימליין, גרסת הקאבר

טיפים לעיצוב תמונת Cover מוצלחת בעמודי מותג
FEEDER

בחברותא: רכבת ישראל משיקה רשת חברתית לנוסעיה

"ברכבת ישראל משיקים בימים אלו אפליקציית פייסבוק חדשה בשם "פסים אישיים", המאפשרת לנוסעי הרכבת חוויה דיגיטלית חברתית. את האפליקציה פיתחה סוכנות השיווק הדיגיטלי Refresh של אדם שוב".
FEEDER

בעקבות המחאה חלק מהתאגידים עברו למצב של שיתוק

אדם שוב: "במקום לצעוק במדיה החברתית, הקמפיינים צריכים לעזור לצרכן ולא להידחף אליו".
TheMarker

מחאת ההמונים, הזדמנות של תאגידים

מנכ"ל ריפרש: "קמפיין חברתי מוצלח חייב לגלם בתוכו כוונה אמיתית של גוף מסחרי לתת בחזרה לקהילה ולהטמיע את הכוונה הזו ב-DNA של הארגון"
כלכליסט מעודכן לוגו

מאמרים בנושאי שיווק במדיה חברתית

טורים חודשיים של מנכ"ל ריפרש אדם שוב בעיתון העסקים גלובס אודות שיווק ופרסום בזירות דיגיטליות
גלובס מעודכן לוגו

הבאזז שנגנז

מנכ"ל ריפרש: "למשרדי הפרסום יש אינטרס מובהק לא לעשות ללקוחות שלהם פעילות במדיה החברתית כי זה לא משתלם להם"
maariv

קמפיינים של ריפרש

שלל קמפיינים של Refresh באתר מזבלה: הזיקוק המשולש של Bushmills, עתיד ציורי של מפעל הפיס, מאהבים איטלקיים של דור אלון ועוד רבים וטובים
mizbala_logo

מנכ"ל ריפרש מדבר על חדשנות במדיה דיגיטלית

אדם שוב, מנכ"ל חברת ריפרש, מציג קמפיינים חדשניים מהעולם. למשל, נקודות האכלה לכלבים שמופעלות אוטומטית על ידי עדכון מיקום בפורסקוור, או מתנות שחילקה חברת התעופה KLM לנוסעים שהזכירו אותה בציוצים שלהם בטוויטר
2210

ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של 013

013 נטוויז'ן בחרה בחברת ריפרש לניהול תקציב המדיה החברתית של החברה המתוקצב בכמיליון שקל לשנה. ריפרש תתמקד בקידום המותג ברשתות חברתיות תוך שימת דגש על פייסבוק
כלכליסט מעודכן לוגו

אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"

מנכ"ל ריפרש: "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'". גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית

גלובס מעודכן לוגו

אדם שוב, מנכ"ל ריפרש מתראיין בתוכנית "הינשופים"

אדם שוב, מנכ"ל ריפרש, מתראיין בתוכנית הינשופים ומדבר על צנזורה של תכנים מיניים בפיייסבוק וחדשנות במדיה חברתית
88

Refresh תטפל בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב

תקציב המדיה החברתית של גזית גלוב הופקד בידי סוכנות המדיה החברתית Refresh. חברת הנדל"ן הבורסאית החלה לבצע פעילות שיווקית בזירות אלה כאשר בשלב הראשון הפעילות תתמקד בזרוע הקניונים שלה הממותגת תחת השם קניוני G
ice

ריפרש זוכה במכרז רכבת ישראל

סוכנות המדיה החברתית ריפרש, שבבעלות העיתונאי לשעבר אדם שוב, זכתה השבוע במכרז שערכה הנהלת רכבת ישראל על תקציב השיווק ויחסי הציבור שלה בזירות המדיה החברתית ובאינטרנט
גלובס מעודכן לוגו

"מבין משרדי הפרסום הגדולים, אולי 3 יבצעו קמפיין מדיה חברתית טוב"

מנכ"ל ריפרש מסכם שנה מוצלחת מבחינתו, בשיחה עם אייס: "אנחנו מייצרים תוכן מוצלח, לא מודעה שתדחוף לגרון הלקוח את המוצר; עמלות המדיה הן רעה חולה בענף. אצלנו אין משחקים, לא לוקחים שקל יותר מהלקוח"
ice

ריפרש זכתה במכרז המדיה החברתית של מיקרוסופט ישראל RND

סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של אדם שוב תטפל במדיה החברתית של מרכז מו"פ במיקרוסופט המונה כ-600 עובדים וממוקם בהרצליה
ice

לאומי ישקיע 12.5 מ' ש"ח בשיווק במדיה החברתית

"בנק לאומי ישקיע 12.5 מיליון שקל במדיה החברתית במהלך 2011" - כך הצהירה תמר יסעור, ראש מערך השיווק בבנק, במסיבת עיתונאים של החברה

גלובס מעודכן לוגו

ריפרש זוכה במכרז של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים. הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת
גלובס מעודכן לוגו

מנכ"ל ריפרש מדבר על שיווק במדיה חברתית

מהי המשמעות העסקית של מדיה חברתית? כיצד חברות יכולות לנצל באופן אופטימלי את נוכחות הגולשים במדיה חברתית - אדם שוב מסביר את המגמות השיווקיות החדשות במדיה החברתית
222